
PREAMBULUM
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Vrancsik Design Kft. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a https://lanhalozat.hu/ weboldalon keresztül nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Szerződő Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a https://lanhalozat.hu/ weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.
SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
- Név: Vrancsik Design Kft.
- Székhely és levelezési cím: 1182 Budapest Kisasszonyfa utca 19.
- Központi telefonszáma: +36 20 386 4662
- E-mail cím: grets.zoltan@vrancsik-design.eu
- E-mail cím: info@lanhalozat.hu
- Cégjegyzékszám: 01-09-376351
- Adószám: 28840589-2-43
- Bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Bíróság, mint cégbíróság
- Weboldal cím: https://lanhalozat.hu
- A szerződések nyelve: magyar
- Számlatvezető bank neve: OTP Bank Nyrt.
- Bankszámla száma: 11742551-21441330
- Ügyvezető igazgató: Vrancsik Tiborné
A WEBOLDAL TÁRHELYÉNEK ÜZEMELTETÉSÉÉRT FELELŐS SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
- Név: UNAS Online Kft.
- Székhely cím: H-9400 Sopron, Kőszegi út 14.
- E-mail cím: unas@unas.hu
- Cégjegyzékszám: 08-09-015594
- Adószám: 14114113-2-08
- Bejegyző bíróság megnevezése: Győr Törvényszék Cégbírósága
- Weboldal cím: www.unas.hu
ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, A FELEK KÖZÖTTI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan kereskedelmi szolgáltatásra, amely a https://lanhalozat.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) keresztül kapcsolatfelvétel után történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre.
Jelen általános szerződési feltétel alapján létrehozott megállapodásokra, és az abból eredő bármilyen járulékos kérdésekre, azok érvényesítésére és elbírálására Szerződő Felek kizárólagosan a magyar jogot választják, kizárólagosan a Magyar Állam, annak bíróságai joghatóságát kötik ki.
Az alább illetékes magyar bíróság jogalkalmazására kifejezetten a magyar eljárási- és anyagi jogot választják. Az esetleges jogviták békés rendezése kísérletének eredménytelensége esetén, Szerződő Felek a létrejött megállapodásukra a Budapesti II. és III. kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki. Jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényt (Ptk.) tekintik irányadónak.
A szerződés nyelve magyar.
A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
Ügyfélszolgálat: Vrancsik Design Kft.
Ügyfélszolgálati iroda helye: 1182 Budapest, Kisasszonyfa utca 19. (helyszíni ügyfélfogadás kizárólag előre egyeztetett időpontban)
Telefonos ügyfélszolgálat hívható, a mindenkor érvényes nyitvatartási időben, amely jelenleg: hétköznapokon 09:00-17:00, szombat: 09:00-14:00, vasárnap és államilag elismert ünnepnapokon az ügyfélszolgálat szünetel!
Telefon: +36-20-386-4662
E-mail: grets.zoltan@vrancsik-design.eu
E-mail: info@vrancsik-design.eu
ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA
Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására.
AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS
Az Ügyfél által telefonon vagy írásban kért ajánlat kérés megérkezését a Szolgáltató visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által az ajánlatkérés/megrendelés során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), az ajánlat kérés azonosítóját, dátumát, a szolgáltatások/termékekhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék várható egységárát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.
Amennyiben az előzetesen megadott információk alapján a pontos mennyiségek és ezáltal az árajánlat nem kalkulálható, úgy további adatok bekérésére, helyszíni bejárásra is szükség lehet, melyet írásban vagy szóban egyeztetünk az Ügyféllel, melynek megtagadása esetén Felek között a szerződés nem jön létre.
Ügyfél köteles legalább az alábbiakat az ajánlatkérésben feltüntetni:
- ajánlatkérő neve /cégneve
- cég esetén adószáma, cégjegyzékszáma és a cégjegyzésre jogosult neve
- ajánlatkérő címe
- ajánlatkérő telefonszáma
- ajánlatkérés jellege, leírása
- szolgáltatás/termék szállításának, kivitelezésének címe
Az alábbiak segítik az árajánlat adását:
- helyszínrajz, alaprajz
- árazatlan költségvetés
- tételkiírás
Szolgáltatás, termékkör és összeghatártól függően egyedi írásos szerződés kötésére is szükség lehet.
SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK
A Szolgáltató bizonyos tételek teljesítéshez külsős szolgáltató vehet igénybe.
A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut kizárólag Magyarország területén díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés bruttó értéke díjmentes szállítást biztosító összeget (szerződéstől függően). A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő megrendelések esetén a fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a megrendelés összesítőn, a számlán és a visszaigazoló emailben is feltüntetésre kerül.
A Szolgáltató minden esetben elektronikus számlát állít ki, amennyiben papír alapú számlát szeretne kérni, kérjük, hogy előre jelezze!
Ügyfél tudomásul veszi, hogy a felek eltérő megállapodásának hiányában a Szolgáltató a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb a szerződésben szereplő véghatáridőig köteles a Vevő részére, a szolgáltatás, kiépítést, stb elvégezni. A Szolgáltató késedelme esetén az Ügyfél jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít az Ügyfél jogosult a szerződéstől elállni. Amennyiben a szerződést a Felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva meghatározott teljesítési időpontban – és nem máskor – kellett volna teljesíteni, akkor az Ügyfél póthatáridő tűzése nélkül jogosult a Szerződéstől elállni. Ügyfél tehát kifejezetten tudomásul veszi, hogy amennyiben a Felek várható határidőben állapodtak meg és a Szolgáltató nem teljesít, akkor jogosult elállni a Szerződéstől.
Szolgáltató elállhat a szerződéstől ha és amennyiben az Ügyfél tudomására jut bármilyen szállítást, kivitelezést hátráltató tényező és azt 48 órán belül nem jelzi Szolgáltató felé. Ebben az esetben, a szerződés elállásig elvégzett munkadíjat és a már a szolgáltatás és/vagy kivitelezés teljesítéséhez szükséges anyagokat a Szolgáltató megrendelte a beszállítóktól, gyártóktól, teljes mértékben kiszámlázható és behajtható, valamint minden egyéb kár ami felróható a fent nevezett okból (kötbér, stb) áthárítható Ügyfélre.
Az Ügyfél a Szolgáltató által biztosított fizetési módokról, illetve átvételi lehetőségekről az Szállítási és Fizetési feltételek oldalon tájékozódhat.
Számla: Szolgáltató az Ügyfél részére a kifizetés igazolására, a teljesítés igazolás/megrendelését elküldését követően elektronikus számlát állít ki az Ügyfél által megadott email címére. Jelen ÁSZF elfogadása az elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül. Az ÁSZF elfogadását követően az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki a Számlázz.hu vagy a Billingo.hu rendszerén keresztül.
A fentieknek megfelelően az Ügyfél a megrendelés leadásával, megrendelése módosításával és a jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató által kiállított és a hatályos jogszabályoknak megfelelő elektronikus számlát befogadja, a Szolgáltató által küldött Számlára vonatkozó leveléből az ott meghatározott időpontig letölti. Az Ügyfél Személyes oldalán az elektronikus számla legalább a külön törvényekben (Áfa tv. , Számviteli tv.) meghatározott időtartamig elérhető.
A Szolgáltató által kiállított elektronikus Számla elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, amely a számviteli és az ÁFA jogszabályok által szabályozott és adóigazgatási azonosításra teljes mértékben alkalmas. Az elektronikus úton kibocsátott Számlákat a hatályos jogszabályok alapján, elektronikus úton kell megőrizni. Az eredeti elektronikus Számla, mint elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, hitelesen igazolja az adófizetéssel kapcsolatos jogok és kötelezettségek létét.
Mindezek alapján az az Ügyfél, aki elektronikus úton adja le megrendelését és szállítással (átvételi pont, házhozszállítás) kívánja a terméket átvenni, minden esetben a fentieknek megfelelő elektronikus Számlát kap a rendeléséről.
Az így kiállított elektronikus Számla megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014 (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb elektronikus számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek.
Fizetési módok:
Banki átutalás:
A rendelés visszaigazolása után kiállítunk egy díjbekérőt a Billingo.hu rendszerén keresztül, melyet szintén e-mailben kap meg az Ügyfél.
Bankszámla vezető bank neve: OTP Bank Nyrt.
Számlaszám: 11742551-21441330
IBAN (nemzetközi számlaszám): HU93117425512144133000000000
OTP Bank SWIFT kódja: OTPVHUHB
Kedvezményezett neve: Vrancsik Design Kft.
Közlemény rovat: rendelés visszaigazolásban szereplő rendelés száma (megrendelés azonosító), vagy a díjbekérő száma.
OTP Simplepay bankkártyás fizetés – Billingo rendszerén keresztül
A bankkártyás fizetést az OTP Mobil Szolgáltató Kft. biztosítja az OTP SimplePay alkalmazással.
Banki utalás esetén is a Számlázz.hu-n keresztül is lehetőség van a későbbiek során bankkártyával fizetni.
ADATKEZELÉS, ADATGYŰJTÉS
Az Adatkezelő által működtetett weboldalak tartalma kizárólag tájékoztató jellegű.
A weboldalak tartalma az Adatkezelő szellemi tulajdonát képezi, mely az Adatkezelő előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen formában nem használható fel.
A weboldalak harmadik személyek által üzemeltetett weboldalakra mutató linkeket is tartalmazhatnak. Az ilyen weboldalakon található tartalom nem áll az Adatkezelő befolyása alatt.
A weboldalak egyes részei az Ön azonosításának érdekében kisméretű adatfájlokat, ún. cookie-kat használnak, amelyek az Ön számítógépén tárolódnak. A böngésző program segítségével Ön beállíthatja, illetve meggátolhatja a cookie-khoz kapcsolódó tevékenységet, ugyanakkor felhívjuk arra a figyelmét, hogy a cookie-k használata nélkül előfordulhat, hogy nem képes használni az adott weboldal minden szolgáltatását.
Jelen weboldal látogatásával és annak egyes funkciói használatával Ön hozzájárulását adja ahhoz, hogy az említett cookie-k az Ön számítógépén tárolódjanak, és ahhoz az Adatkezelő hozzáférhessen.
A cookie-k főszabály szerint 30 napig tárolódnak, Ön ugyanakkor bármikor kérheti azok törlését, továbbá böngésző program segítségével beállíthatja és meggátolhatja a cookie-khoz kapcsolódó tevékenységet. Ugyanakkor felhívjuk figyelmét, hogy ez utóbbi esetben, azaz a cookie-k használata nélkül előfordulhat, hogy az adott weboldal valamely alkalmazása vagy szolgáltatása nem lesz elérhető.
Az adott weboldalon a látogatás rögzítése céljából a látogató számítógépének internet címe („IP” címe) naplózásra kerül, mely adatok tárolása kizárólag statisztikai célokat szolgál. A naplófájlban található adatok nem kerülnek összekapcsolásra egyéb személyes adatokkal, amely alapján Ön személyesen azonosítható lenne.
FELELŐSSÉG, HIBÁS TELJESÍTÉS, KÁRESEMÉNY
Az adatoknak az Ügyfél, vagy más tulajdonában álló adathordozón, valamint az elektronikus adattovábbítási csatornákon és hálózatokon bekövetkezett károsodásáért, vagy elvesztésért való felelősség kizárt. Helytelenül kitöltött megbízásból az Ügyfélt ért kárért felelősséget nem vállalunk.
A Szolgáltató akkor teljesít hibásan, ha szolgáltatása nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban meghatározott minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a Szolgáltató, ha az Ügyfél a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
Ha a szolgáltatás teljesítését, illetve a termék átadását követően, fenti meghatározott határidőben az Ügyfél írásbeli nyilatkozat nem tesz, úgy ezen tény úgy tekintendő, hogy a Szolgáltató szolgáltatása a teljesítés időpontjában megfelelt jelen szerződésben és a jogszabályokban megállapított minőségi követelményeknek, tehát Szolgáltató teljesítése szerződésszerű, hibás teljesítés nem áll fenn.
ADATVÉDELEM, ADATBIZTONSÁG
Az Ügyfél tudomásul veszi és hozzájárul, hogy a megrendelés teljesítéséhez és az archiváláshoz szükséges személyes adatait adathordozókon rögzítsék. Az Ügyfél kifejezetten hozzájárul személyes adatainak felvételéhez, kezeléséhez és használásához. Az adatkezelés a Ptk. 83. §., a személyes adatok védelméről szóló 1992. évi LXIII. tv., valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. figyelembevételével történik. A Szolgáltató valamennyi adatot bizalmasan kezel. Az Ügyfelet megilleti hozzájárulásának a jövőre nézve való visszavonásának joga. A Szolgáltató kötelezi magát a személyes adatoknak a visszavonás esetén való azonnali törlésére, kivéve amennyiben még van folyamatban levő megrendelés. A Szolgáltató a megbízáskor abból indul ki, hogy az Ügyfél az adatait a termékeknek a részére történő kiszállításának időpontján túl is biztosítja.
Szerződő Felek megállapodnak, hogy az Ügyfélre vonatkozó bármely adat (ld. személyes- és különleges adat) az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény alapján, törvényi védelem alatt áll, kizárólag csak az ott írt módon kezelhető, továbbá jogosulatlanul nyilvánosságra hozni és más részére hozzáférhetővé tenni, csak és kizárólag a jogosult írásbeli engedélyével lehet.
Az Ügyfélre vonatkozó személyes adat kizárólag egyértelműen meghatározott, jogszerű célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében kezelhető. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie az adatkezelés céljának, az adatok gyűjtésének és kezelésének tisztességesnek és törvényesnek kell lennie.
Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas. A személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető.
A személyes adat az adatkezelés során mindaddig megőrzi e minőségét, amíg kapcsolata az érintettel helyreállítható. Az érintettel akkor helyreállítható a kapcsolat, ha az adatkezelő rendelkezik azokkal a technikai feltételekkel, amelyek a helyreállításhoz szükségesek.
Az adatkezelés során biztosítani kell az adatok pontosságát, teljességét és – ha az adatkezelés céljára tekintettel szükséges – naprakészségét, valamint azt, hogy az érintettet csak az adatkezelés céljához szükséges ideig lehessen azonosítani.
Szerződő Felek megállapodnak, hogy adatkezelésre kizárólag A Szolgáltató jogosult, amelyre figyelemmel elsősorban ő köteles az adatkezelésre vonatkozó jogszabályok szigorú betartására, betarttatására.
Az Ügyfél és a Szolgáltató megállapodnak, hogy az adatkezelés során keletkező minden további adat, következtetés, ismeret, olyan vagyoni értékkel bíró ténynek, tájékoztatásnak, egyéb adatnak és azokból készült összeállításnak minősülnek, amelyekre kizárólag A Szolgáltató jogosult, továbbá amelyek nevezettek vonatkozásában feltétlenül üzleti titoknak minősülnek (a továbbiakban: „üzleti titok”).
A Szolgáltató jogosult továbbá minden olyan azonosításra alkalmas módon rögzített, műszaki, gazdasági vagy szervezési ismeretre, megoldásra, tapasztalatra vagy ezek összeállítására, amelyek szintén fenti adatkezelés során keletkeztek vagy jelen szerződés hatálya alatt vált a Szolgáltató számára ismertté (a továbbiakban: „védett ismeret”).
Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy jelen pontban írt tevékenységből származó bármely üzleti titokra, védett ismeretre saját előnyök szerzése végett nem hivatkozhat, azok jogosultjai kizárólag: Vrancsik Design Kft.
Az Ügyfél és a Szolgáltató megállapodnak, hogy jelen szerződéssel összefüggésben, a másik féllel kapcsolatban megismert bármely adatot, tényt, a másik fél üzleti titkának tekintik és azok vonatkozásában titoktartásra kötelesek. Az Ügyfél és a Szolgáltató kötelezik magukat, hogy, különösen: a másik féllel, annak vezető tisztségviselőjével, munkavállalójával kapcsolatos üzleti- és magántitkokat megőrzik, a másik félhez köthető pénzügyi, üzleti, szervezeti, műszaki, gazdasági ismereteket megtartják és titoktartási kötelezettséget vállalnak, azzal, hogy ennek megsértésével okozott károkra, a szerződéssel okozott kártérítésre vonatkozó polgárjogi szabályok alapján, a másik fél részére teljes kártérítésre kötelesek (a továbbiakban együttesen: „titkok”).
SZELLEMI TULAJDON
A weboldal tartalmát és kialakítását a szerzői jog védi, védett márkák és üzleti elnevezések kerülnek használatra. A weboldal néhány területe ezen kívül olyan tartalommal bír, amelyek szerzői jogai és/vagy egyéb oltalmi jogai harmadik személy tulajdonát képezik. Ezen általános szerződési feltételek ellenére a tartalmak sokszorosítása, változtatása vagy a szerzői jog más módon történő megsértése, mindegy, hogy milyen formában, egészében vagy részleteiben, a jogtulajdonos előzetes írásos engedélye nélkül tilos.
TÖRVÉNYI HIVATKOZÁSOK
Adatkezelés: 2011. évi CXII. törvény (Infotv.)
Elállás, termékszavatosság, kellékszavatosság, visszatérítés 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
Jótállás 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
Szerzői jogok 1999. évi LXXVI. törvény
A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak: 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
- évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
- évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról; 45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;
19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
BÉKÉLTETŐ TESTÜLETEK ÉS FOGYASZTÓVÉDELMI ELÉRHETŐSÉGEK
Békéltető testületek elérhetősége: Békéltető testületek
Innovációs és Technológiai Minisztérium – Fogyasztóvédelmi Portál:
Fogyasztóvédelemmel kapcsolatosan az alábbi weboldalon tájékozódhat a kormányhivatalok aktuális elérhetőségéről:
Fogyasztó védelmi hatóságok listája:
Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Osztályvezető: Récsányi Ilona
Cím: 6000 Kecskemét, Deák Ferenc tér 3.
Postacím: 6001 Kecskemét, Pf. 226.
Telefonszám: +36 76 513 713, Telefax: +36 76 513 703
E-mail: fogyasztovedelem@bacs.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
hétfőtől csütörtökig 8.00 – 12.00 és 12:30 – 15:00
pénteken 8.00 – 12.00
Baranya Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Osztályvezető: Kerner Helga
Cím: 7623 Pécs, József A. u. 10.
Postacím: 7602 Pf.:405
Telefonszám: + 36 72 507 000
Telefax: + 36 72 507 012
E-mail: fogyasztovedelem@baranya.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
hétfőtől csütörtökig: 8.00-16.30
péntek: 8.00-14.00
Békés Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Osztályvezető: dr. Pethő Hajnalka Katalin
Cím: 5600 Békéscsaba, Derkovits sor 2.
Postacím: 5601 Békéscsaba, Pf. 389.
Telefonszám: +36 66 622 000,
Telefax: +36 66 622 001,
E-mail: fogyasztovedelem@bekes.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
Hétfő-csütörtök: 8:00-16:30
Péntek: 8:00-14:00
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Főosztályvezető-helyettes: Horváthné Szendrei Szilvia
Cím: 3525 Miskolc, Városház tér 1.
Postacím: 3530 Miskolc, Pf.: 367
Telefonszám: +36 46 512 901, Telefax: +36 46 512 903
E-mail: fogyasztovedelem@borsod.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
hétfőtől csütörtökig 8.00 – 16.30
pénteken 8.00 – 14.00
Budapest Főváros Kormányhivatala
Műszaki, Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Fogyasztóvédelmi Osztály vezetője: Dr Bobál Pál,
Fogyasztói Kapcsolatok Osztály vezetője Selmeczi Zsuzsanna
Cím: 1056 Budapest, Váci utca 62-64.
Postacím: 1364 Bp., Pf.: 234
Telefonszám: +36-1 328 5862
E-mail: budapest@bfkh.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
Hétfő-csütörtök: 8:00 – 16:00
Péntek: 8:00 – 14:00
Csongrád Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Osztályvezető: Petrik Sándor
Cím: 6722 Szeged, Rákóczi tér 1.
Postacím: 6701 Szeged, PF: 542.
Telefonszám: +36 62 562 663
Telefax: +36 62 562 601
E-mail: fogyasztovedelem@csongrad.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
hétfőn 8.00 – 17.00
keddtől csütörtökig 8.00 – 16.00
pénteken 8.00 – 12.00
Fejér Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Főosztályvezető: Schneider Istvánné
Osztályvezető: dr. Czifra-Szabó Judit
Cím: 8000 Székesfehérvár Szent István tér 9.
Postacím: 8000 Székesfehérvár Pf. 242.
Telefonszám: +36 22 526 900,
Telefax: +36 22 526 905
E-mail: fogyasztovedelem@fejer.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
hétfő-csütörtök: 8-11.30, 13-15.30
pénteken 8-11.30
Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal
Műszaki, Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Osztályvezető: dr. Hajdu Klára
Cím: 9021 Győr, Árpád út 32.
Postacím: 9002 Győr, Pf.: 311.
Telefonszám: +36 96 795 801,
Telefax: +36 96 795 605
E-mail: fogyasztovedelem@gyor.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
hétfőtől csütörtökig 8.00 – 16.00
pénteken 8.00 – 13.00
Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Főosztályvezető: dr. Molnár Péter
Cím: 4024 Debrecen, Piac u. 54.
Postacím: 4002 Debrecen Pf. 83.
Telefonszám: +36 52 504 100, Telefax: +36 52 504 105
E-mail: fogyasztovedelem@hajdu.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
hétfőtől csütörtökig 8.00 – 16.00
pénteken 8.00 – 12.00
Heves Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
Főosztályvezető-helyettes: Lánchidi Csilla
Cím: 3300 Eger, Kossuth Lajos u. 9.
Postacím: 3301 Eger, Pf.: 216.
Telefonszám: +36 36 521 500, +36 36 521 502, +36 36 521 506,
Telefax: +36 36 521 525
E-mail: fogyasztovedelem@heves.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
hétfőtől csütörtökig 8.00 – 16.30
pénteken 8.00 – 14.00
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
Főosztályvezető-helyettes: dr. Lipták Gergely
Cím: 5000 Szolnok, Kossuth Lajos u. 2.
Postacím: 5001 Szolnok, Pf. 111.
Telefonszám: +36 56 795 700, Telefax: +36 56 795 789
E-mail: fogyasztovedelem@jasz.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
hétfőtől csütörtökig 8.00 – 16.00
pénteken 8.00 – 14.00
Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Főosztályvezető: dr. Bures Gabriella,
Osztályvezető: Turza Gábor
Cím: 2800 Tatabánya, Bárdos László u. 2.
Postacím: 2800 Tatabánya, Pf: 173.
Telefonszám: +36 34 515 100, Telefax: +36 34 515 109
E-mail: fogyasztovedelem@komarom.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
hétfőtől csütörtökig 7.30 – 16.00
pénteken 7.30 – 13.30
Nógrád Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Főosztályvezető: Szomszéd Tamás,
Osztályvezető: Kolosiné dr. Lászlók Anett
Cím: 3100 Salgótarján, Mérleg út 2.
Postacím: 3101 Salgótarján, Pf.: 265.
Telefonszám: +36 32 620 702
Telefax: +36 32 620 716
E-mail: fogyasztovedelem@nograd.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
hétfőtől csütörtökig 8.00 – 16.00
pénteken 8.00 – 13.30
Pest Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
Főosztályvezető-helyettes: Dr. Koller Edit
Cím: 1135 Budapest, Lehel utca 43-47.
Postacím: 1365 Budapest, Pf.: 270.
Telefonszám: +36 1 236-3937, +36 1 236-3978, Telefax: +36 1 236-3956
E-mail: fogyved@pest.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
hétfőtől csütörtökig 9.00 – 12.00, 12.30 – 16.00
pénteken 9.00 – 13.00
Somogy Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
Főosztályvezető-helyettes: Brantmüller Zsoltné
Cím: 7400, Kaposvár, Vásártéri út 2.
Postacím: 7401 Kaposvár, Pf.: 76.
Telefonszám: +36 82 527 640, Telefax: +36 82 313 944
E-mail: fogyasztovedelem@somogy.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
hétfőtől csütörtökig 8.00 – 16.00
pénteken 8.00 – 14.00
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Főosztályvezető-helyettes: dr. Bakó Zsolt
Cím: 4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10.
Postacím: 4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10.
Telefonszám: +36 42 500 694, Telefax: +36 42 504 398
E-mail: fogyasztovedelem@szabolcs.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
hétfőtől csütörtökig 8.00 – 16.30
pénteken 8.00 – 14.00
Tolna Megye Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
Főosztályvezető-helyettes: Foltin Gyula
Cím: 7100 Szekszárd Kiskorzó tér 3.
Postacím: 7100 Szekszárd Kiskorzó tér 3.
Telefonszám: +36 74 415 411, Telefax: +36 74 415 411/123
E-mail: fogyvedelem@tolna.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
hétfőtől csütörtökig 8.00 – 11.30, 13.00 – 16.00
Vas Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédeli Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Osztályvezető: Szilágyi Ildikó
Cím: 9700 Szombathely, Petőfi S. u. 8.
Postacím: 9701 Szombathely PF. 29.
Telefonszám: +36 94 505-220, +36 94 505 219,
Telefax: +36 94 506 984
E-mail: fogyasztovedelem@vas.gov.hu
Veszprém Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Osztályvezető: Roxer Egon
Cím: 8200 Veszprém, Megyeház tér 1.
Postacím: 8210 Veszprém, PF: 2184
Telefonszám: +36 88 550 510, Telefax: ——
E-mail: fogyasztovedelem@veszprem.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
hétfőtől csütörtökig 8.00 – 16.00
pénteken 8.00 – 13.30
Zala Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
Főosztályvezető-helyettes: dr. Molnár Sándor
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Göcseji u. 24.
Postacím: 8900 Zalaegerszeg, Göcseji u. 24.
Telefonszám: +36 92 510 530, Telefax: +36 92 510 641
E-mail: fogyasztovedelem.zala@zala.gov.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
hétfőtől csütörtökig 8.00 – 16.30
pénteken 8.00 – 14.00